呢個世界,係咪有註定既成功者既呢?


呢個世界,係咪有註定既成功者既呢?

有既,好似呢D咁。

商台新聞,今日咁講既:立法會教育界議員葉建源說,政府昨日為前往英國留學,而未取得簽證的學生提供查詢熱線是好事,但隨著學生陸續取得簽證後,出現機位緊張、票價高昂等問題,今日稍後會去信行政長官林鄭月娥,希望港府與航空公司商討,協助學生盡快有機位到英國。
葉建源說,根據英國簽證中心的服務承諾,一般簽證可以在十四日內完成審批,快證審批時間更只需三至五日,但英國當局至今未有公布每日處理簽證數字,對此感到失望,指領事館責無旁貸,要加派人手提高審批速度。他亦已經要求領事館,為受影響學生解釋,學校應行使酌情權,讓學生入學。

我有時會諗,呢D人,已經有錢去英國讀書,咁佢地可以有幾窮呢?咁不如貼埋大床畀佢地去好唔好?畢業後,使唔使包佢地要揾到高薪厚職同買到千萬民房,最後加埋入土為安,加埋無敵背山面海龍脈骨灰龕俾佢地?

呢班人,有幾慘呢?真係要申請左簽證先可以搵機票架咩?機票有幾貴?萬幾兩萬好未?佢已經唔使係香港讀國民教育,唔使考DSE,仲要咁多人幫?9月18號之前,所有去倫敦既機都FULL LOAD架啦。如果真係有需要,你估航空公司唔會加開班次?使你立法會議員去幫?我真係唔明,究竟議員係幫咩人服務。你話你係建制派,或者係新民黨,我都明丫。起碼葉太真係為左佢地呢D人服務。而家泛民都係咁?民主派都係咁?哈哈哈哈。

泛民就係咁。而家畀林特打殘左,就好似三線明星仔咁搵位出新聞。鄺俊宇得閒就整D個案上到新聞,keep住D曝光,畀人一個「做到野」既感覺。其他呢?靜晒、停晒。有時,真係好搞笑。你睇得多,你就明白,究竟議員,係為咩人服務。



留言

此網誌的熱門文章

【光明頂摘錄】習主席對那位警察說的一句話

讀自殺新聞的隨想