世上有種fans 叫haters

朋友S有一天在面書說了這麼一段話,不是我寫的。他說不公開,但我苦苦哀求,我覺得還是轉載一下好了:




世上有種fans 叫haters

睇haters 反應真係好開心,好過癮~
因為,Haters 講既pts 其實都係呢d:

1) 你以偏蓋全(support :我就唔係你講果d人,我識人唔係咁,你有做research 咩)
總之自己就係black swan。
2) 呢個人信唔過(support :佢最叻抽水,扮叻,冇料扮四條)
但係在人地pts 中有抽唔到不合理點。
3) 唸條友人格有問題(support :我聽人講呀... 呢條友xxoo 嫁)
又係呢友私生活點點點果類。
4) 佢曾經講錯野(support : 幾年幾月幾日,佢講過xx是oo。)
講錯一樣野就代表一世人都唔可以正確,真有趣。

Haters 另一有趣位係,佢地覺得自己好有正義感。你話「唔鐘意就唔好睇」咩?
佢地會話唔好既野就要出聲!就要X!點可以收聲!
Haters 比Fans 更用心,佢地多數點都會在百分之一問題點無限放大,無限loop。
Haters 一日hate 你就唔會改變,你問佢地想要咩?我要你xxyyzz! 老實講真係比fans 更長情同激情!

Haters 都有自由!你憑咩要我聽你果套!
對呀~ 所以我呢d haters既 haters, 寫段野都係我自由,唔鐘意就快d block 我啦,哈哈哈。

有一種人,叫hater。

我想起這一段片段:





留言

此網誌的熱門文章

誰決定把黃浩然搞得像技安+蓋鳴暉?

【光明頂摘錄】習主席對那位警察說的一句話

讀自殺新聞的隨想