#五個我最懷念的毛記廣告


香港人,最愛懷念。因為,他們會憑藉從沒有失去的東西,去證實自己有品味。你看?我有支持啊!你沒有呀?你搞死佢!你正仆街。

這幾天,大家一邊在那毛記上市,一邊又在哭《飲食男女》不再出紙本的喪。很多人就說,毛記上市,是庸眾的勝利。什麼分析,都是徒然。反而我的同事所言甚是

最撐100毛果班,從來係七十後到尾到八十後;咁亦代表咗呢班趕上咗香港繁榮尾班車嘅世代,始終都係最有消費力最肯駛錢嘅族群。

做什麼生意也好,認清客群是重要的。

毛記很賤嗎?有新聞系的行家說,毛記在縮短觀眾的「專注力」嗎?自己在做的媒體,寫一些長篇大論沒人看的東西,就自命清高,那誰要給你錢做下去?

媒體當然不只是錢,也不應只談錢。面對這個薄情又虛情的香港市場,我還是快點寫「五個我最懷念的毛記廣告」,快人一步,理想達到。

一、眼都唔斬。無聊到爆又睇晒。




二、老黎come back,佢都一定有份。而且,更重要的是第一波的白咖啡,找到最黃絲的媒體做廣告,個客個膽,大過包青天。




三、睇就睇晒既,不過 HKTV Mall一開始唔信online marketing,到個勢唔掂先搵100毛,而家係咪好多人用呢?可能係既,不過,佢已經唔係 70尾80後既生活入面,就係事實。找返條叫雞數先。





四、識還識,熟還熟。但我從來都沒有價值成為他們的廣告主角,因為我真的沒有廣告能力。我只是一個寫作人,他們看的是我的觀點,不是我的文字。看著兩個都經常合作的前輩在這條講選戰的廣告片出現,Again,個客個膽,大過大西洋。





五、擺明係黃絲既黃耀明,點都唔似玩得。但而家可以咁玩,你話勁唔勁先?


最後,還有一個,很值一記:

鄭小姐的另一次come back,都是因為這件事:



銀行因為這波廣告,搞到出卡出唔切,又搞到C字頭銀行即刻搵第二家公司搵ChiLam哥哥回應。做廣告最緊要有效果。而家做Social Media,人人以為係後生仔錢,個個以為畀錢 YouTuber就Work,其實,你知唔知邊班人有錢,邊班人使緊錢?

順帶一提,我Page 24萬人唔算多,但個個都中意去日本。去得日本有幾窮?所以點解我仲有廣告?就係咁簡單。



留言

此網誌的熱門文章

【光明頂摘錄】習主席對那位警察說的一句話

讀自殺新聞的隨想